In de pocket - Reisverslag uit Beijing, China van Thomas Blom - WaarBenJij.nu In de pocket - Reisverslag uit Beijing, China van Thomas Blom - WaarBenJij.nu

In de pocket

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

20 Juli 2008 | China, Beijing

ff snel dan, is iedereen meteen op de hoogte:

IK HEB MIJN VISUM!!!111!!

Ik mag van de Partij blijven tot en met 10 januari 2009 en zelfs nog een keer het land verlaten tussendoor. Blijkbaar toch iets goed gedaan ergens dat het nou ineens geen probleem meer was...

Dit houdt in dat ik jullie allemaal in september pas weer zie, met allemaal mooie verhalen over de Olympische Spelen.

Adios

  • 20 Juli 2008 - 07:00

    Vic:

    Goed nieuws zeg! Zorg je wel dat je 10 sept hier bent? Ik word maar 1 keer 30 namelijk ;-)

  • 20 Juli 2008 - 07:06

    Rens:

    Is die blom me toch nog voor. Ben niet gewend dat hij zo snel is. Fleurtje zeker weer niet goed geslapen. Ik wist het natuurlijk al, maar toch... hardstikke fijn voor je. (typische opmerking van een ontaarde ouder). Er zijn nog genoeg kaartjes voor de Olympics te krijgen, dus geniet van het hockey. Het paardrijden is in Shanghai, dus geen last van allergie.....

  • 20 Juli 2008 - 09:48

    Priscilla:

    hi hi,

    snel een berichtje vanuit ibiza... gefeliciteerd met je visum!!

    X

  • 20 Juli 2008 - 11:01

    Martine:

    En ik had me er nog wel zo op verheugd op je thuiskomst ;)
    naja wel hartstikke fijn dat je zonder al teveel gedoe alsnog daar helemaal kunt blijven! Wel super dat je naar de OS gaat kijken! Ik ben jaloers op je!
    Fijne zomer daar!

    kus kus

  • 20 Juli 2008 - 11:26

    Ubel En Riny:

    super goed veel plezier bij de spelen en tot ziens in september

  • 20 Juli 2008 - 13:50

    Balhart:

    Mooi man! Ben echt blij voor je!
    Ben nu al benieuwd naar de verhalen!

    We bellen!

    Grt. Thomas

  • 20 Juli 2008 - 15:38

    Hanneke:

    Hee Thomas!
    Gefeliciteerd!
    Veel plezier nog en tot ziens in september!
    Groetjes Hanneke en Michiel

  • 20 Juli 2008 - 19:12

    Madelon:

    Hé Thomas, geweldig dat het de partij heeft behaagt jou toch een visum te geven.
    Gefeliciteerd.
    Jammer voor ons dat we je dan pas in september zien, maar daar komen we wel overheen.
    Ik hoorde dat de kaartjes voor het voetbal maar 10 euro kosten, dus.... veel plezier daar met die OS!
    Groetjes, Madelon (en Jim natuurlijk)

  • 21 Juli 2008 - 07:21

    Onno:

    Gefeliciteerd Kerel.

  • 21 Juli 2008 - 09:15

    Xenia:

    jammer voor ons maar helemaal super gaaf voor jou!!!!!!!!

    geniet ervan dikke kuskus

  • 21 Juli 2008 - 09:33

    Rob:

    Valt dan toch wel mee met de verscherpte controle daar, als ze zelfs jou een visum geven en vertrouwen.
    Veel plezier.

  • 21 Juli 2008 - 12:25

    Frank:

    Moet een vergissing zijn...

  • 24 Juli 2008 - 10:28

    Yentl:

    Hee,

    dat is geweldig! Gefeliciteerd, ben benieuwd naar de verhalen.
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Ik werk op Curacao voor anderhalf jaar bij het Avila Beach Hotel. Verder voornamelijk zon, zee en strand...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 33160

Voorgaande reizen:

27 Januari 2008 - 29 September 2008

China

27 November 2008 - 30 November -0001

Curacao en omstreken

Landen bezocht: