Bon Bini Na Korsou - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Thomas Blom - WaarBenJij.nu Bon Bini Na Korsou - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Thomas Blom - WaarBenJij.nu

Bon Bini Na Korsou

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

27 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Jaja, daar is hij weer om je te vervelen met verhalen, dit keer niet vanuit Beijing, maar van de andere kant van de wereld: Curacao!

Ff op vakantie, heel vervelend, maar ook een beetje solliciteren, want het is hier natuurlijk prima uit te houden. Dat wil ik wel een jaartje doen denk ik zo maar. Ik ben drie weken op pad, twee weken Curacao en een week Aruba, en in die tijd probeer ik:
- Zo bruin mogelijk te worden
- Zo veel mogelijk te duiken
- Een baan te vinden

Ik zit nu in mijn bed & breakfast op het binnenplaatsje naast het zwembad. Erg vervelend om dat allemaal in de buurt te hebben inclusief wireless internet. Ik heb het weer slecht getroffen! Verder alweer het halve eiland afgetoerd om te zien of ik nog iets herken, maar niet fanatiek helaas :( Dat geeft niet, als ik ga werken zorg ik gewoon dat ik er weer bekend mee word!

Ik heb deze week 1 afspraak staan voor een officieel sollicitatiegesprek bij Breezes Resort & Casino. Verder ga ik op guerilla sollicitatiegesprekken, dit houdt in dat ik gewoon naar binnen loop in mijn 007 smoking (of gewoon in pak, maar dat heeft niet dezelfde wauw-factor) en dan vraag naar de HR director. Ik ben benieuwd wat het op gaat leveren. Jullie zullen het via deze weg zeker horen.

Mochten jullie mijn belevenissen na Beijing nou wel eens zat zijn, ben je van harte welkom om jezelf van de lijst te verwijderen. Of stuur ff een mailtje...

(kort bericht he?)

PS fotoruimte is op hahaha

Groetjes

• 27 Oktober 2008 - 22:40

Whats Next:

hmm.. australie al gezien?

haha, succes man!

• 27 Oktober 2008 - 22:49

De Verhuisman:

Hoe is het met je stuitje en de spierpijn van het verhuizen. Veel succes met het zoeken naar een baantje.

• 27 Oktober 2008 - 22:50

Lisette:

Hey bleompje!
    Toch jammer dat ik niet meer in je koffer paste... Amsterdam is ook leuk natuurlijk maarja... die regen en kou... Kan er niet aan wennen! Succes!
    Kus

• 27 Oktober 2008 - 23:29

Marloes:

Blommie!! Haha top dat je daar lekker aan het genieten bent! Beter vind je een mooie baan daar, hebben wij weer een leuke vakantie plek om naar toe te gaan! :D Haha maar succes ook met solliciteren!!!

Xxx

• 28 Oktober 2008 - 06:24

Mark:

Duiken en bruin worden is volgens mij een lastige combi!

Succes met het vinden van een baan! Volgend jaar dan maar met zijn allen op Mambo liggen!

• 28 Oktober 2008 - 07:07

Rens:

Ik wil je wel over het eiland rondleiden......
    Klinkt inderdaad niet zo vervelend. Je bent zeker je fototoestel vergeten. Veel succes deze weken.

• 28 Oktober 2008 - 07:31

Moeders:

Fijn te horen dat het allemaal in orde is daar op Tony Kunchi. Gewoon blijven rondtoeren, dan is het allemaal zó weer bekend! Amuseer je en veel succes met de overvallen op nietsvermoedende HR managers. xxx je moedertje

• 28 Oktober 2008 - 08:46

Suza:

Pfff, Tho en kort van stof... Dat ik dat nog mee mag maken! Iedereen om me heen gaat maar op vakantie, ik doe toch echt iets fout haha. Maar geniet lekker van je vakantie, voor je het weet heb je weer een baan en begint het 'serieuze leven'. Ik hoop voor je dat je snel een baan vind waar je iets meer uitdagingen krijgt dan in Beijing... Tho, tot de volgende update!

Kusje Suza

• 28 Oktober 2008 - 09:28

Balhart:

Denk maar niet dat je weer een (waarbenjij.nu)boek krijgt als je terug komt uit de Antillen!

• 28 Oktober 2008 - 10:56

Lenneke:

heerlijke he die antillen.. Ben je al bij mambo beach geweest? Als je langs de Lion's Den gaat, meot je maar ff laten weten, dan kan ik mijn oude baas ff mailen.. Misschien mailt ze wel terug...
    kus en succes!!

• 28 Oktober 2008 - 11:00

Xenia:

hee tommy

ben jij de 10de toevallig in aruba want dan ben ik er namelijk hihihi
    misschien leuk om het nu wel optijd te vertellen hihihih
    veel plezier kuskus

• 28 Oktober 2008 - 12:01

Martine:

Ha Tommie!

Ja ik was geteisterd door enige afwezigheid vanwege het feit dat ik hier 40u per week werk en dus totaal niet zo'n aangenaam leven kan leiden als jij nu, lucky bastard!
    Je maakte op mij al indruk met je chinese pakje, dus met je 007 smoking heb je vast binnen no-time een baan!! Houd ons op de hoogte!

kus kus

• 28 Oktober 2008 - 13:23

Broer:

Hé broertje, fijn dat je ons via deze weg op de hoogte gaat houden. Maar dat je niks herkent valt me een beetje tegen, ik wist niet dat de alzheimer zo vroeg kon inzetten eigenlijk ;)

Veel plezier, geniet en suc6 met je guerilla taktieken van ons 3tjes!

• 28 Oktober 2008 - 19:14

Beurde:

Blom!

ga is wat doen, dat liggen bij het zwembad, klinkt alweer als waardeloos... Chillse enzo!

Kusjedoei

• 28 Oktober 2008 - 22:30

Annelies:

Oh jee, binnenkort dus op het nieuws dat er overvallen worden gedaan op HR managers op de Antillen.
    Klinkt allemaal erg vervelend moet ik zeggen wat je daar door moet maken. Leef met je mee.
    Wel leuk dat we op deze manier op de hoogte blijven. Succes neefjelief. xxx

• 30 Oktober 2008 - 14:10

Maunie:

Nou toompje, ben benieuwd of t wat wordt in dat Breezersletjes Resort! Succes!

• 03 November 2008 - 10:56

Anton:

Als je daar toch bent neem dan even contact op met Vienna Verschuur en/of Danielle van Joolingen op nummer Tel: +599-(9)-4619 898
    Ze hebben namelijk nog wel wat!

Gr.

Anton