Skotel - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Thomas Blom - WaarBenJij.nu Skotel - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Thomas Blom - WaarBenJij.nu

Skotel

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

04 November 2008 | Aruba, Oranjestad

Hier een update van mijn enorm vermoeiende vakantie. Ik moet de hele tijd maar solliciteren en zonnen en zwemmen enzo... Ik moet als ik straks weer in Nederland ben even bijkomen van mijn vakantie. Maar dat gaat wel lukken, want het ziet er voorlopig niet echt naar uit dat ik een baan ga vinden.

Mijn guerilla taktieken werken wel, in zoverre dat ik dus binnen kom, half met iemand mag spreken en dan een sollicitatieformulier onder mijn neus geschoven krijg. Ben benieuwd wat er uit voortkomt, maar ik vrees dat het weinig is.

Qua vakantie is het verder helemaal geweldig, alleen het weer zou iets beter kunnen. Maar ja, ik ga natuurlijk in het regenseizoen naar Curacao en Aruba, eigen schuld. Het bed and breakfast waar ik op Curacao zat was erg netjes, slechts 4 kamers, zwembad erbij, lekker rustig dus. Nu zit ik op Aruba en dat is compleet tegenovergesteld, dit is zo ongeveer het Skotel!

Hier wonen een heleboel (volgens mij zo'n beetje alle) stagiairs, er zit een kroeg bij die dagelijks tot een uur of 1-2 open is, zwembad. Is dus niet goed voor Blom, maar wel erg leuk, leer nu wel snel mensen kennen hier. Alleen die barrekening gaat natuurlijk wel hard, maar ja

• 15 November 2008 - 21:04

Rens:

zielig hoor geen enkele reactie. Dit bericht was dan ook niet aangekondigd via de mailservice van waar ben je nu