Nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Oostvoorne, Nederland van Thomas Blom - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Oostvoorne, Nederland van Thomas Blom - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

23 Januari 2008 | Nederland, Oostvoorne

Welkom op mijn blog, waarvoor ik paula en ingrid nog moet bedanken. Zij hebben mij deze namelijk cadeau gedaan inclusief extra foto ruimte. Met behulp van mijn nieuwe camera zou ik dan ook genoeg mooie foto's moeten kunnen maken om hierop te zetten. Ik hoop dat ik deze blog een beetje netjes bij kan houden, maar ik ga er voorlopig nog maar even van uit dat het wel goed gaat komen. Ik maak vast genoeg mee om in ieder geval wekelijks iets interessants te vermelden. Mocht ik je toegevoegd hebben aan de maillijst en je wilt hier niks van weten, verwijder jezelf dan van de lijst, of laat het mij even weten, dan kan ik je verwijderen.

Ik ben nu redelijk gepakt en gezakt en klaar voor de reis, alvast online ingecheckt. Ben dus eigenlijk wel redelijk klaar om weg te gaan, maar blijf me bedenken wat ik allemaal nog meer moet meenemen en ook vooral wat ik nog minder mee moet nemen. Het is namelijk zo vol 20kg in je koffer. Je krijgt van iedereen het advies zo weinig mogelijk mee te nemen, omdat je het daar voor een prikkie kan kopen. Maar dat is wel erg moeilijk hoor, voor zo lang weg gaan en dan niet teveel meenemen...

Verder heb ik (nog) niet zoveel te vertellen. Ga sparen en kom langs is de boodschap die ik jullie nog even wil meegeven voor het komende jaar.

  • 23 Januari 2008 - 16:18

    Lenneke:

    He bloempje!
    Heel veel succes, goede reis en laten we elkaar op de hoogte houden, aan de andere kant van de wereld!
    Dikke kus uit het zonnige bonaire~!
    x lenneke

  • 23 Januari 2008 - 16:19

    Willemijn:

    Hey Thomas,

    Heel veel plezier in het verre China...
    Sterkte met de lange reis.
    Vegeet niet je mooie chineese outfit mee te nemen, meer heb je toch niet nodig!?!
    Ik lees al je belevenissen wel op je blog

    Xus
    WIllemijn

  • 23 Januari 2008 - 16:25

    Jaap:

    Hey thomas! Echt enorm veel succes en plezier daar! En 20kg is inderdaad niks, ik had 69kg bij me. Maargoed, hier is dan ook alles duur :P

  • 23 Januari 2008 - 16:37

    Ingrid:

    Hee Thommie!
    Veel plezier en succes daar!
    Geniet er vooral van!
    Goeie reis!!
    xx Ing

  • 23 Januari 2008 - 16:45

    Kortleve:

    Hey Blom,

    vond t gezellig nog even een pils te hebben gedronken afgelopen maandag! heb t al gezegd, maar nogmaals; heel veel succes en vooral plezier in china!!! ik weet zeker dat je een toptijd tegemoet gaat. (zeker als je naar de verhalen van micheal de jong luiserd haha).
    goede vlucht en veel plezier met je eerste weekje touren!
    ik wacht op het volgende bericht!

    All the best,

    Shortlife

  • 23 Januari 2008 - 16:46

    Martine:

    Ha Tommie!

    Ik begrijp dat je reisdagboekje er gelukkig nog bij kon haha
    Ik hoop dat je je kunt motiveren om en dat boekje en deze site bij kunt houden :)

    Hele dikke smakkerd
    Was een onwijs leuk feestje vrijdag!

  • 23 Januari 2008 - 17:16

    Marnix:

    Hey man,
    Wat relaxt, naar China! Waar ga je precies heen, en wat ga je doen? Ben benieuwd, blijf t zeker volgen! greetz

  • 23 Januari 2008 - 17:24

    Rob:

    Als je nog niet weg bent, dan wensen wij je een goede vlucht, ben je wel al weg en je leest dit daar pas in het land van de "Chinees", dan zou ik zeggen; "welkom in het land wat een jaar je thuis moet zijn". Maak er wat van en probeer zo veel als mogelijk er van op te steken. En net zoals je moeder wel gezegd zal hebben: "Gedraag je"!
    Groetjes Magda en Rob

  • 23 Januari 2008 - 17:25

    Balhart:

    He Blom,

    Ben je nou nog niet weg....;)

    Ik vond het echt top dat je er maandag nog even was! En zoals ik toen al zei; een jaar is zo voorbij!

    Het ga je goed, en wij houden zowieso contact! Ik zal nog ff MSN installeren, dan kunnen we ook nog even slap ouwehoeren!

    Heel veel plezier, succes, hard werken en vrouwen toegewenst!

    Spreek je snel weer man!

    Kus Thomas

  • 23 Januari 2008 - 17:27

    Willem:

    Hey Tomaster,

    Succes daar jongen! maak er wat van


  • 23 Januari 2008 - 17:44

    Dennis:

    Timmy!!
    Veel sterkte met de reis!
    En ben erg benieuwd naar je mooie verhalen uit China!
    Later gozer

  • 23 Januari 2008 - 19:22

    Dirk:

    Timmy! Veel plezier daar! En je weet: de wereld is heel klein tegenwoordig! En voor je t doorhebt ben je weer terug, wij wachten hier!

    kusjedoei

  • 23 Januari 2008 - 19:23

    Dirk:

    Timmy! Veel plezier daar! En je weet: de wereld is heel klein tegenwoordig! En voor je t doorhebt ben je weer terug, wij wachten hier!

    kusjedoei

  • 23 Januari 2008 - 19:35

    Priscilla:

    Hey Blom,

    Veel plezier!! Haha zorg inderdaad voor weinig bagage ... ik kwam van mijn eerste stage met twee koffers terug :$ *bloos* haha ;)
    Have fun!!!!
    (K)

  • 23 Januari 2008 - 19:52

    Gompie:

    Hi Thomas,

    Heel veel plezier in china!
    En goede reis!!!

    Kus, Louise

  • 23 Januari 2008 - 20:22

    Eline:

    Hey gozertje!

    Wilde je nog even heel veel plezier en succes in China wensen!
    Dat standbeeld van je zal er vast en zeker komen met allerlei fotograferende Chineesjes eromheen hihi :-) remember!
    Hele fijne reis, maar dat zal vast wel lukken met die 80.000 boeken die je meeneemt hihi
    Ik zal je missen! Zie je weer in September!

    Dikke kus Eline

  • 23 Januari 2008 - 20:22

    Anna:

    He Thomas!
    Heel veel plezier en succes! Je gaat het vast geweldig krijgen, geniet ervan want het vliegt voorbij, ik kan het weten ;)! Het was erg gezellig vrijdag!
    Xxx Anna

  • 23 Januari 2008 - 20:41

    Xenia:

    hee lieverd, een hele goede reis!!voorzichtig en je weet het, geen dingen doen die ik ook niet zou doen!!!

    heel veel plezier daar!!
    dikke kuskus xenia

  • 23 Januari 2008 - 21:15

    Patries:

    He Tommie!!

    Onwijs veel plezier tussen de Chinezen!!!
    Goede reis; je hebt toch wel extra beenruimte besteld;)?
    Kijk uit met die kleine mensjes daar!
    Ik ben benieuwd naar je verhalen!

    X Patries

  • 23 Januari 2008 - 22:33

    Bots:

    Hey Blom

    have fun he! en misschien kom ik je inderdaad wel ff opzoeken daar!

    Hou m hoog! groet uit London

  • 23 Januari 2008 - 23:09

    Ubel En Riny:

    goede reis en heel veel succes en plezier daar in t verre china
    we gaan natiir+ijk regelmatig kijken op
    jouw blog xxxjes

  • 24 Januari 2008 - 07:43

    Sanne:

    He Thomas,

    Wat leuk china ik zou zeggen Nihau (of zoiets) en ik ga je zeker in de gaten houden..

    X Sanne

  • 24 Januari 2008 - 08:41

    Marloes:

    Blommie!!

    Echt super super veel plezer!! Ik ga je missen!!!!! Succes tussen alle chinezen en natuurlijk veel plezier met het spelen van toeristje daar!

    YOU CAN DO IT!!!!!

    Dikke kus en tot over een jaar maar weer...

    We mailen!

    xxxxx

  • 24 Januari 2008 - 12:50

    Jennifer:

    Heel veel succes!!
    xx

  • 24 Januari 2008 - 16:10

    Hanneke:

    Hee lieve Thomas!

    Zo'n chinees vrouwtje weegt maar 40 kg, dus dat scheelt weer op de terugreis!
    Je bent nu waarschijnlijk al in het vliegtuig, of onderweg, ik wil zoals iedereen je een hele ontzettend voorspoedige reis wensen, dat het allemaal maar goed mag komen, en ik wacht met spanning op je volgende blog!
    Hele dikke knuffels,
    Kus, Han

  • 25 Januari 2008 - 06:01

    Martijn & Jacq:

    Ni Hao Thomas,

    Wo zhu ni xinnian kuaile..!!

    We hopen dat het jou net zo goed gaat bevallen, heel veel plezier,Nog een tip: altijd blijven lachen, Laat je niet gek maken..!!!
    En voor de rest als je het niet meer weet, je weet ons te vinden.

    Wij komen deze zomer zekere even buurten.

    Groetjes uit Shanghai, martijn en jacq

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Ik werk op Curacao voor anderhalf jaar bij het Avila Beach Hotel. Verder voornamelijk zon, zee en strand...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 33179

Voorgaande reizen:

27 Januari 2008 - 29 September 2008

China

27 November 2008 - 30 November -0001

Curacao en omstreken

Landen bezocht: