Klubbing Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Thomas Blom - WaarBenJij.nu Klubbing Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Thomas Blom - WaarBenJij.nu

Klubbing Beijing

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

26 Januari 2008 | China, Beijing

Gisteren avond zat ik thuis een filmpje te kijken toen een van mijn aanstaande-bijna-ex-collega's langs kwam om te vragen of ik mee ging stappen. Dat kon ik natuurlijk niet laten, dus ik ben meteen de eerste avond aan het "netwerken" gegaan.

We zijn naar een van de hipste clubs van Beijing geweest, de Vics. Heb daar een aantal van mijn collega's leren kennen in een leuke sfeer. De breezer is hier nog helemaal hip, heineken kost ongeveer 2 euro en om even te reageren op een van de reacties, je hoeft ze hier niet vodka te leren drinken. Dat kunnen ze al, we eindigden de avond in een zithoek met een fles vodka en die ging op... Ik ben trots om te zeggen dat ik een stuk beter tegen drank kan dan de Chinezen(in ieder geval die er gisteren bij waren), dat kan nog wel eens goed uitkomen haha.

Tijdens dat vodka zithoekje begon er een spel, waarbij een iemand begon met zijn buurvrouw zoenen en dan moet vervolgens dat zo in het rond gaan. Nou ja, uiteindelijk heb ik dus gezoend met een meisje die straks mijn supervisor is... Ik begin hier in ieder geval op betere voet met mijn supervisor als in Duitsland zullen we maar zeggen...

Nu ga ik met Mia (het meisje dat binnenkort weg gaat) Beijing een beetje verkennen en een simkaart halen. Volgende update heb ik dus een Chinees nummer.

Bedankt voor alle reacties en sorry dat ik zo veel update mijn eerste dagen, maar ik zal beloven dat dat een heel stuk minder gaat worden als ik eenmaal aan de slag ben.

Kusje

  • 26 Januari 2008 - 06:04

    Elke:

    Zo..ik ben nu even stiekem jouw site aan het lezen..haha. Bizar van de Breezers, dat wordt hier in Melbourne ook nog heel veel gedronken.
    Have fun daar!

  • 26 Januari 2008 - 08:44

    Frank:

    Ohohoh, waar zijn de normen en waarden gebleven!
    Onze Thomas is een breezer sletje in Beijing!

    Maar stond dat zoenen niet in de secundaire voorwaarden van je contract of probeer je jezelf zo naar de top te werken? ;)

  • 26 Januari 2008 - 09:21

    Marloes:

    Hej Blommie!! Hahajeeej je verhalen klinken nu al helemaal goed!!!:) Vind het echt leuk voor je en zo te horen ga je het daar echt zoooo leuk krijgen!! Succes met alle rare chinese gewoontes he! Haha en leef je volgende week eens uit op de Peking eend.. erg lekker!

    Dikke kus!!!

  • 26 Januari 2008 - 09:40

    Vic:

    Kan ook niet anders dan dat de hipste club daar zo heet he... ;)

    Maar ik neem aan de het aantal vrije dagen wat je hebt inmiddels wel verdubbeld is na dat spelletje van gisteravond?

    Chusssssssssssss

  • 26 Januari 2008 - 10:23

    Rens:

    Rare spelletjes hebben die Chinezen.
    Een Chinees zegwijs zegt: The road to the top is paved with kissing supervisors; (be aware of male supervisors.....)
    Ik ben blij dat het de eerste dag zo goed bevalt.
    Ga vandaag in de slag met MSN.

  • 26 Januari 2008 - 10:40

    Priscilla:

    Hey Blom,
    Klinkt gezellig! ;) Een goed begin is het halve werk zeggen ze weleens ... dus dat zal een eitje worden :D
    Veel plezier verder!
    Kus

  • 26 Januari 2008 - 11:16

    Balhart:

    Lekker bezig hoor Blom. Er is hier maar 1 woord goed voor: P.I.M.P.

    Ik ben benieuwd hoe je het straks op je werk gaat hebben. Maar als je nu al zo goed met je collega's omgaat, belooft dat veel goeds!

    Hoe ons op de hoogte!!

    Grt. Thomas

  • 26 Januari 2008 - 11:53

    Lotte:

    Hey Blom,
    Zoenen met je supervisor terwijl je nog niet begonnen bent met werken haha.
    Geen verkeerde chinese gewoonte zullen we maar zeggen. Leuk je verhalen te lezen.
    Have fun!
    x

  • 26 Januari 2008 - 13:45

    Lenneke:

    Heee bloempje!!
    Super leuk dat je het al zo naar je zin hebt!!
    Succes met alles daar en tot onze volgende verhalen!
    Kus uit Bonaire!
    xx

  • 26 Januari 2008 - 15:01

    Mark:

    Chinese player!

    Leuk om te horen man dat het zo goed bevalt al (hoe kan het na zoiets nog tegenvallen!:P)

    We zijn hier trouwens wel benieuwd of het waar is dat het geslachtsdeel van de chinese vrouw horizontaal ligt...(deze informatie wordt uiteraard voor wetenschappelijke doeleinden gebruikt)

    Groeten,

    MArk

  • 27 Januari 2008 - 10:52

    Bots:

    is ze ook lekker? of was de vodka toch iets te?

  • 28 Januari 2008 - 07:38

    Ronald:

    Hebben ze vrije dagen dan in China?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Ik werk op Curacao voor anderhalf jaar bij het Avila Beach Hotel. Verder voornamelijk zon, zee en strand...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 33163

Voorgaande reizen:

27 Januari 2008 - 29 September 2008

China

27 November 2008 - 30 November -0001

Curacao en omstreken

Landen bezocht: