Nog meer foto's - Reisverslag uit Beijing, China van Thomas Blom - WaarBenJij.nu Nog meer foto's - Reisverslag uit Beijing, China van Thomas Blom - WaarBenJij.nu

Nog meer foto's

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

28 Januari 2008 | China, Beijing

Eindelijk is alles een beetje geregeld en kan ik uitgebreid alle foto's uploaden. Bij het vorige bericht staan al een aantal foto's van de vorige dagen. Hierbij nog een aantal foto's van mijn kamer, de verboden stad en het immens grote plein van de hemelse vrede.

  • 28 Januari 2008 - 07:00

    H&M:

    Je hebt het maar goed voor elkaar daar zo te zien!
    Knuffel, Han en Giel

  • 28 Januari 2008 - 08:13

    Moeders:

    Mooie foto's! Ben blij dat ik nu ook beelden heb bij de verhalen. Hoewel.... al die vreemde dingen aan stokjes!!?? Ik weet niet of ik die nou wel wilde zien. Prima appartement zo te zien, ook de buitenkant. Ik zie dat ik niet de enige ben van wie je van die lange verhalen mag blijven schrijven. Het is echt erg leuk om te lezen! Vandaag nog een beetje de toerist uithangen? Veel succes morgen op je eerste werkdag. Ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen.
    Dikke kus van je moedertje

  • 28 Januari 2008 - 08:43

    Beurde:

    Hoi blom.

    Had de foto's van je vorige bericht nog niet eens gezien. Maar wat een bazen foto's;) Zat er nou zelfs al een waardeloze foto tussen. Neee.. dat is te mooi om waar te zijn natuurlijk. Maar geloof dat het wel uit te houden is daaro. Denk wel dat ik een luchtbedje meeneem als ik kom, die bank zie ik niet zo zitten!

    Veel plezier op je laatste vrije dag... check je later

    kusjedoei

  • 28 Januari 2008 - 09:42

    Kloet:

    Ik heb ook even de tijd genomen voor je tekst en foto's...

    Ziet er top uit allemaal, vooral die scarabee's en schorpioenen...

    Succes op je eerste dag, ik ga nog een paar dagen met mijn smoel achter zo school pc zitten... pfff!

  • 28 Januari 2008 - 10:02

    Eline:

    Zo te zien heb je je buikje al rond gegeten aan al die insekten, heerlijk :-)
    Doe mij ook even een kakkerlak hihi
    Maar buiten alle gekheid op een stokje, zo te zien heb je het al erg naar je zin daar, heel fijn! 'T ziet er al uit als een hele gezellige boel daar, top!
    Ga zo door en nog heel veel plezier met sightseeing, netwerken en de Arbeit straks!

    Dikke kus Eline

  • 28 Januari 2008 - 10:31

    Marloes:

    Haha heeeeerlijk al die beestjes op een stokje!!! Haha echt leuk om weer te zien! Zo te zien ben je ook al bij de silk market geweest! Lekker neppe spullen geshopt?

    Kusss

  • 28 Januari 2008 - 10:54

    Rens:

    Eén groot culinair hoogtepunt daar in Peking. Ik kan niet wachten om daarvan te komen meegenieten. Ben trouwens wel blij dat het meeste eten bij mij tussen die stokjes uitvalt. Dat stelt de kruipende soortgenoten op te grond in staat om te kanibaliseren en vermindert bij mij de kans op acute buikloop/ braakneigingen.

  • 28 Januari 2008 - 10:55

    Rens:

    Eén groot culinair hoogtepunt daar in Peking. Ik kan niet wachten om daarvan te komen meegenieten. Ben trouwens wel blij dat het meeste eten bij mij tussen die stokjes uitvalt. Dat stelt de kruipende soortgenoten op te grond in staat om te kanibaliseren en vermindert bij mij de kans op acute buikloop/ braakneigingen.

  • 28 Januari 2008 - 12:25

    Blhrt:

    He Bloempje,

    Ziet er allemaal soepel uit daar! volgens mij ben je in het verkeerde continent geboren. Daar heb je alleen maar vrouwen om je heen!!!!

    Maarja, wel een strakke actie dus!

    Wanneer spreken we elkaar een keer op MSN????

    Volgens mij hou je het wel een tijdje uit daar, als ik het zo hoor!

    Nog veel plezier, en getong toegewenst!! En ik spreek je snel weer!

    Kusje Balhart

  • 28 Januari 2008 - 18:18

    Annelies:


    Heel veel succes op je eerste werkdag natuurlijk, maar gelukkig heb je met de belangrijkste al kennis gemaakt. Vind het wel super dat je al die foto's er ook op hebt staan. Ziet er prima uit allemaal.
    Liefs en succes

  • 28 Januari 2008 - 22:32

    Botsie:

    GAAF DOUCHEGORDIJN!! Die had ik ook! haha!

    alles goed ouwe baas?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Ik werk op Curacao voor anderhalf jaar bij het Avila Beach Hotel. Verder voornamelijk zon, zee en strand...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 33157

Voorgaande reizen:

27 Januari 2008 - 29 September 2008

China

27 November 2008 - 30 November -0001

Curacao en omstreken

Landen bezocht: