Foto's - Reisverslag uit Beijing, China van Thomas Blom - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Beijing, China van Thomas Blom - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

10 Februari 2008 | China, Beijing

Korte update, heb de foto's bij mijn vorige stukje geplaatst.

De vuurwerk foto's waren niet zo goed gelukt, was te verwachten... Verder veel foto's van de tempel fair in Chaoyang Park, dat ligt achter de wijk (community) waar ik woon. Blijkt dus ook gewoon een soort minipretpark in dat park, maar nu was het extra druk met de tempel fair.

Heb daar een of ander spel gedaan waarbij je geld op een tafel moet gooien, als je muntstuk in een rondje blijft liggen, win je een beer. Ik gooide in het kleinste rondje, dus won ik de grootste beer.

Verder nog wat foto's van de bordjes die in onze wijk staan, erg interessante teksten :)

De foto's staan dus bij mijn vorige entry: Chinees Nieuwjaar enzo.

Sorry voor de dubbele mailbox vervuiling in 2 dagen ;)

  • 10 Februari 2008 - 10:31

    Moeders:

    Volgens mij is er iets mis met je biologie, want die beer is volgens mij toch echt een pinguin! De teksten op die borden zijn zeker interessant, maar wel een gevaarlijke omgeving daar met stekende bloemen en planten. En geen excuses meer voor mailbox vervuiling etc, iedereen vindt het veel te leuk om van je te horen/zien!
    Kus van je moedertje

  • 10 Februari 2008 - 12:31

    Vic:

    Ik kan wel begrijpen dat je het een beer vindt hoor...zou ik ook hebben als ik kikker had zitten eten. Maar je schoonzus is het natuurlijk weer met mamma eens...het is dus blijkbaar echt een pinguin...Maar de grote hamvraag van El is..."eten ze daar ook pinguins?" ;)

    Chusssssssssssssssss

  • 11 Februari 2008 - 21:37

    Rens:

    waaaoooww, die video is spetterend

  • 16 Februari 2008 - 15:20

    Balhart:

    He Blom,

    Ik heb mijn IDA af!!! Whoehoe!!!! Twee dagen voor de deadline!!!!

    Wilde ik even laten weten!
    Zal proberen je morgen even een uitgebreide mail te sturen over hoe het hier allemaal gaat!

    Verder alles lekkah??

    Dikke kus,

    Thomas

  • 17 Februari 2008 - 22:13

    Bernadette:

    Hoi Thomas!
    Ik zag vanmiddag bij oma je url liggen van je weblog, superleuk natuurlijk! Gelijk even doorgespit hier. Leuk om je ervaringen te lezen. Wat een avontuur.

    Daan en ik willen je bedanken voor je sms die je hebt verzonden. Lief hoor dat je even aan je nicht en je (inmiddels aangetrouwde) neef hebt gedacht ;)

    Groetjes,
    Daniel en Bernadette

  • 18 Februari 2008 - 09:44

    Barry:

    Hallo,

    Alles goed in Beijing? Ik ga er vandaag heen voor mijn werk van een week...
    Misschien dat jij me wat meer wegwijs kan maken daar in China?

    Groeten,

    Barry

    www.barryklijn.waarbenjij.nu

  • 20 Februari 2008 - 08:06

    Rens:

    Geen nieuws is goed nieuws?????

  • 21 Februari 2008 - 03:12

    Suus:

    Rot oooooop, jij gelijk de grootste beer gewonnen? We blijven zoeken naar de juiste context;)
    Was gezellig gister. tHop dat jij dat toch wel regelt....

    X Suus

  • 21 Februari 2008 - 03:18

    Suus:

    lekkah, zit ik ff verder te loeren, blijkt de beer van bovenstaand bericht geen beer! Gaahaast, dat noemen ze nou een pinguin(?)

    Latah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Ik werk op Curacao voor anderhalf jaar bij het Avila Beach Hotel. Verder voornamelijk zon, zee en strand...

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 33184

Voorgaande reizen:

27 Januari 2008 - 29 September 2008

China

27 November 2008 - 30 November -0001

Curacao en omstreken

Landen bezocht: